FAQ

Personaliserede produkter

Hvor store skal billederne være?

Til mange af vores personlige produkter har vi brug for et foto. For at opnå de bedste resultater skal billedet opfylde følgende kriterier:

Foto/selfie med en aktuel mobiltelefonFotoet skal være tydeligt nokHvis du tager et foto, skal du sørge for, at der ikke er synlige refleksionerHovedmotivet skal være mere eller mindre i midten

Hvordan ser jeg billedet i halskæden eller armbåndet?

Der er 3 måder at se billedet i halskæden på:

  1. Brug din mobiltelefons kamera på et lyst sted og bevæg din mobiltelefon tæt på fotokrystallen i midten af halskæden.
  2. Brug din mobiltelefons blitz og projicer billedet på væggen bagved. Det kræver en afstand på ca. 15-20 cm fra væggen, for billedet kan også ses med det blotte øje, men det skal være lyst nok til det.

Hvilket materiale er dine personlige halskæder lavet af?

Kæderne er lavet af rustfrit stål og dobbeltbelagt med 925 sterlingsølv, 14K guld eller 14K rosaguld, afhængigt af versionen.

Produktion og forsendelse

Hvordan ser dine produktionstider ud?

Spor din ordre ved at klikke på dette link.

For at kunne tilbyde dig den bedste pris og et unikt produkt, producerer vi vores varer på bestilling. Det betyder, at dine produkter bliver specialfremstillet, når du har afgivet din ordre. Afhængigt af produktets kompleksitet og den aktuelle efterspørgsel kan produktionstiden variere en smule.

Aktuelle produktionstider:

Ikke-personaliserede produkter: 2-4 arbejdsdage

Personaliserede produkter: 7-10 arbejdsdage

Hvad er jeres leveringstider?

Spor din ordre ved at klikke på dette link.

Aktuelle leveringstider (bemærk, at produktionstiden lægges til leveringstiden, du kan finde den ved at klikke på dette link:

Land

Leveringstid Danmark 8-14 arbejdsdage Bemærk, at der i øjeblikket kan være forsendelsesforsinkelser på grund af konflikten i Rusland. Mange fragtfirmaer er begrænset i deres indkøb af produkter og transportmidler. Som følge heraf kan leveringen tage længere tid end normalt. Nogle gange kan det tage 10-20 arbejdsdage for din ordre at ankomme.

Hvor er min ordre?

Spor din ordre ved at klikke på dette link Vi bestræber os på at producere og levere dine varer så hurtigt som muligt!

Bemærk venligst, at ud over leveringstiden har vi en behandlingstid på en arbejdsdag, efterfulgt af en produktionstid. Vi er klar over, at vi ikke er lige så hurtige som de store konkurrenter! Men vi lover at gøre vores bedste og garanterer i stedet en unik kvalitet og et unikt produktsortiment.

Hvis du har spørgsmål, kan du altid kontakte os via vores kontaktformular.

Hvorfor virker mit sporingsnummer ikke?

Bemærk venligst, at der kan være problemer med at spore forsendelser, hvis din pakke skifter leverandør. Dette er normalt og løses normalt inden for en arbejdsdag.

Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os via vores kontaktformular, og vi vil løse det så hurtigt som muligt.

Jeg har kun modtaget en del af min ordre, hvor er resten?

Af logistiske årsager sender vi nogle gange ordrer i separate pakker. Bare rolig, vi glemmer aldrig produkter fra en ordre, og pakkerne sendes næsten samtidigt.

Den anden pakke ankommer normalt inden for et par dage efter den første.

Returneringer og tilbagebetalinger

Hvad er vores retningslinjer for refundering?

Reglerne i afbestillingsbetingelserne gælder for alle refunderinger.

Hvor skal jeg returnere varer til?

Da produkter først SKAL godkendes til returnering, må du ikke returnere produktet til den oprindelige adresse på pakken uden først at konsultere os. Hvis dit produkt er berettiget til refusion, vil vi give dig returadressen under godkendelsesprocessen.

Hvem afholder returomkostningerne?

Hvis returneringen godkendes, bærer du omkostningerne ved returneringen.

Diverse

Hvorfor er I så billige i forhold til konkurrenterne?

For det første sælger vi kun online. Det sparer os for omkostninger til lokale stormagasiner, butikker, kompleks logistik og enorm administration.

Det er allerede en enorm prisreduktion! Men der er noget andet: Vores varer produceres på bestilling, hvilket betyder, at vi producerer varen direkte og sender den til dig - uden mellemmænd. Det resulterer i salgspriser uden provisioner eller gebyrer til andre virksomheder, som kunden ikke kender til.

Din mulige ulempe: Lidt længere leveringstider (tjek leveringstider for dit land ovenfor) Din fordel: Mens konkurrenterne skal lægge omkostninger til lager, lokale butikker, administration, dyr logistik og mellemmænd oven i deres salgspriser, sælger vi direkte til dig og kan derfor altid tilbyde dig de bedste priser med vores måde at arbejde på.

Jeg gik glip af et tilbud, hvornår bliver det tilgængeligt igen?

Det var da ærgerligt! Vi planlægger aldrig tilbud på en vare to gange om måneden, så hvis du går glip af tilbuddet, vil den være utilgængelig i mindst en måned. I sjældne tilfælde har vi stadig nogle varer tilbage fra godkendte returneringer eller større lagre end normalt. I disse tilfælde kan du være heldig! Du kan kontakte os via vores kontaktside for at tjekke, om det er tilfældet med din vare.